Ce aduce nou PrestaShop 1.6?

Noul Back Office al platformei de e-commerce PrestaShop beneficiaza de un design modern si intuitiv care le ofera comerciantilor o modalitate simpla si eficienta de a afla in timp real toate informatiile despre magazinul lor online. Toate schimbarile si noile caracteristici aduse de PrestaShop 1.6 au fost create cu scopul de a oferi cea mai cea mai stabila si performanta solutie e-commerce de pe piata.

  • Back Office reproiectat pentru a fi mai usor de utilizat si navigat. Administrarea unui magazin online a devenit mult mai simpla datorita noului design care pune accentul pe elementele care sunt cele mai folositoare comerciantilor. Prin afisarea de informatii in timp real si notificari importante aveti siguranta ca veti fi la curent cu tot ce se intampla in cadrul shopului si veti putea ajunge in cel mai scurt timp la toate informatiile de care aveti nevoie.
  • Design Adaptabil (responsive). O caracteristica exclusiva versiunii 1.6 a PrestaShop este designul adaptabil al panoului de administrare. Acum puteti fi conectat la magazinul dvs. online indiferent de locatia in care va aflati, shop-ul poate fi accesat si administrat la fel de eficient si de pe dispozitive mobile (smartphone sau tablete).
  • Panoul de comanda s-a bucurat de o atentie deosebita si a fost recreat pentru a oferi comerciantilor o privire de ansamblu asupra afacerii online, afisand statistici si informatii in timp real despre indicatorii cheie de performanta.


Partea de Front Office a beneficiat si ea de o multime de imbunatatiri. PrestaShop 1.6 integreaza acum cele mai utile caracteristici care in versiunile precedente erau disponibile doar prin intermediul modulelor, platforma de ecommerce dovedind ca nu este doar performanta si foarte rapida ci si o baza excelenta pentru a crea un magazin online atragator.

  • Bannere publicitare. Au fost adaugate bannere atractive cu ajutorul carora comerciantii pot promova produse noi, oferte, reduceri si campanii de marketing. Aceste bannere se pot personaliza si pot conduce catre diferite pagini din interiorul magazinului online, permitandu-va sa scoateti in evidenta produsele si categoriile care doriti sa aiba o vizibilitate mai mare.
  • Noul footer. Castigati increderea vizitatorilor si transformati-i in cumparatori fideli cu ajutorul unui footer care poate contine informatii de contact, o scurta descriere sau legaturi catre pagini ce prezinta pe larg activitatea dvs., pagina de facebook si numarul de fani sau o harta ce afiseza locatia magazinului sau sediului.
  • Cosul de cumparaturi. In versiunea 1.6 a PrestaShop cosul a fost optimizat pentru a imbunatati semnificativ experienta cumparatorilor. Produsele vor "zbura" catre cos cand sunt adaugate afisand toate informatiile esentiale: pret, cantitate si atribute.
  • Cross selling (vanzare incrucisata). O confirmare pop-up a fost adaugata in 1.6 care sugereaza produse complementare pentru a va ajuta sa cresteti valoarea comenzilor.
  • Previzualizare produse. Vizitatorii pot arunca o privire rapida asupra unui produs si a detaliilor acestuia (scurta descriere, imagini multiple si atribute) fara a fi redirectionati catre alta pagina.
  • Afisare produse ca lista sau grila. Pentru a simplifica procesul de cautare si vizualizare a produselor din catalogul dvs., PrestaShop 1.6 permite acum vizitatorilor sa isi aleaga modul preferat de afisare, optand intre o lista sau o grila care le va prezenta produsele in forma unui tabel.
  • Cautare dupa atribute. A fost inclusa posibilitatea cautarii si filtrarii produselor dupa atributele acestora cum ar fi pret, culoare, brand, marime si altele. Ca si pana acum, atributele sunt complet personalizabile rezultand in cautari rapide si eficiente pe site.
  • Paginile produselor au fost complet reconstruite, schimbarile aduse avand scopul de a optimiza afisarea informatiilor. Toate elementele au fost create si pozitionate pentru a maximiza rata de conversie.
  • Recenzii. Fiind binecunoscuta importanta recenziilor si comentariilor in procesul luarii unei decizii de cumparare, acestea au fost integrate in PrestaShop 1.6 pentru a ajuta la cresterea vanzarilor. Integrarea s-a facut in concordanta cu cele mai bune practici Google Rich Snippets. Astfel, produsele dvs. pot aparea intre rezultatele cautarii Google afisand notele sau numarul de stele acordate de catre clienti, crescand astfel numarul de vizitatori atrasi pe site.

E timpul pentru un upgrade