Optimizarea pentru motoarele de cautare

V-ati intrebat vreodata care este diferenta dintre situl Dvs si situl pozitionat in top in motoarele de cautare?

Siturile care ocupa un loc fruntas in listarile motoarelor de cautare beneficiaza de toata atentia vizitatorilor. Statisticile arata ca majoritatea vizitatorilor, care sunt in cautare de informatii sau au un anumit interes de afaceri, vor cauta informatiile dorite pe primele trei situri listate in motoarele de cautare. Am putea afirma ca comportamentul acesta poate fi definit printr-o ecuatie exponentiala, adica, are loc o micsorare exponentiala a vizitatorilor pe masura indepartarii de la situl plasat pe locul 1.

Politica optimizarii se poate exprima prin urmatoarea afirmatie: "Reclama este sufletul afacerii".
Internetul functioneaza dupa acelasi principiu, poti avea cea mai atractiva oferta, cel mai bun produs de pe piata, insa in cazul in care nimeni nu este constient de existenta acestuia totul este in zadar.
Fiecare companie este constienta de acest lucru, insa capacitatea financiara a fiecareia difera. Am putea afirma, ca nu este usor sa tii pasul cu concurenta. in lumea de azi posibilitatile financiare limiteaza in mare parte si posibilitatile castigurilor.

Este o situatie des intalinita cand o oferta slaba are castig de cauza, datorita unei campanii publicitare eficace si eficiente. Datorita cresterii rapide a utilizatorilor de internet paginile web personalizate au devenit ceea mai ieftina si eficienta metoda de publicitate.

Publicitatea online = ieftina si eficienta

In sprijinul publicitatii online vine optimizarea pentru motoarele de cautare. Motoarele de cautare reprezinta de fapt sursa ceea mai importanta de vizitatori/clienti.

Obiectivele optimizarii

Obiectivul optimizarii pentru motoarele de cautare este cresterea numarului de vizitatori prin obtinerea unor pozitii superioare in motoarele de cautare. Optimizarea pentru motoarele de cautare este stiinta care sta intr-o stransa legatura cu managementul si marketingul unui sit.
Optimizarea este in mare parte de natura tehnica si combina programarea cu afacerea, vanzarile avand la baza idea de a obtine castiguri insemnate de pe urma pozitionarii in motoarele de cautare.

Cercetarea Cuvintelor Cheie

Parte esentiala pentru optimizarea unui site web este cercetarea pietei si a cuvintelor cheie folosite de catre utilizatori in cautarile de pe internet.

Optimizarea continutului

Continutul este Rege este o afirmatie cunoscuta in SEO, reflectand importanta deosebita pe care motoarele de cautare o dau textelor si articolelor de calitate.

Comportamentul utilizatorilor

Cunoasterea comportamentul pe net, a demografiei si intereselor publicului tinta sunt elemente esentiale pentru atragerea vizitatorilor targetati , satisfacerea acestora si crearea de conversii.

Optimizare prin Eye-tracking

Eye Tracking monitorizeaza privirea utilizatorilor pe site ingaduind imbunatatirea design-ului si a elementelor de marketing folosite.


Servicii de Optimizare Web

Optimizarea pentru motoarele de cautare a unui site web este foarte complexa si cuprinde elemente precum:

Optimizarea site-ului web incepe din interior.
Structurarea site-ului trebuie sa fie prietenoasa motoarelor de cautare si in acelasi timp sa ofere o experienta placuta utilizatorilor.
Optimizarea on-page cuprinde o multime de elemente la fel de importante, incepand de la un continut de calitate pana la optimizarea vitezei site-ului.

Fiecare pagina a site-ului tau are un titlu, fie ca este vorba de un articol, produs sau de pagina index. Acesta este cel vazut de vizitatori cand ajung pe site-ul tau si este in corelatie cu imaginile, textul si structurarea site-ului.
Insa din exterior, atunci cand un utilizator te gaseste in motoarele de cautare, singurele informatii primite de acesta sunt Titlul, o scurta descriere a paginii si URL-ul. Astfel acesta trebuie convins ca dand click pe pagina ta, el va gasi exact ceea ce cauta. Astfel Titlul paginii care apare in motoarele de cautare trebuie sa fie o reclama a pagini, care indeamna la actiune si in acelasi timp confirma utilizatorului ca aici va gasi ceea ce cauta. Toate acestea in maxim 70 de caractere.

Structurarea corecta a unui site web va asigura atat usurinta cu care motoarele de cautare vor indexa paginile cat si navigarea facila a utilizatorilor.

Landing Page este practic pagina de destinatie a utilizatorului, primul sau contact cu site-ul. Fiecare pagina de pe site-ul tau poate fi o pagina de destinatie. In urma cautarilor specifice, utilizatori pot gasi pe motoarele de cautare , o pagina interna a site-ului, aceasta fiind in acel moment reprezentativa si va genera un factor de decizie daca va ramane sau va pleca de pe site.
Depinzand de scopul in care a fost creata pagina, aceasta va trebui sa ii dea informatiile necesare si sa il indemne la actiune.


Ai nevoie de un magazin online care sa iti genereze mai mult profit? De Ce Noi?

  • Primesti un magazin online: "la cheie"
  • 10 articole scrise special pentru site-ul tau
  • Teme de sarbatori si schimbarea culorilor cu un singur click
  • Design Responsive pentru a avea clienti si de pe platforme mobile