Ce este Densitatea Cuvintelor Cheie?

Una dintre cele mai usoare si fiabile metode de a obtine o pozitie mai avansata in motoarele de cautare consta in folosirea cuvintelor cheie. Pentru a simplifica totul, un cuvant cheie este cuvantul care este folosit de catre utilizator pentru a cauta ceva.

Reprezinta procentul de aparitie a cuvantului intr-o anumita pagina. Daca ar fi sa exemplificam: intr-o pagina cuvantul cheie apare doar o singura data, pagina va fi considerata de catre motoarele de cautare ca fiind o pagina de importanta redusa pentu cuvantul respectiv. Numarul ridicat al unui cuvant cheie pe o anumita pagina, atrage dupa sine si o crestere a importantei acesteia pentru cuvantul respectiv.

Cand planificati o pagina sau un sit web, intotdeauna ganditi-va la cuvintele cheie pe care un utilizator l-ar folosi pentru a gasi serviciile oferite de catre afacerea dumneavoastra. Cheia unei afaceri online consta in cunoasterea psihologiei si comportamentului utilizatorului. Ultima etapa dupa alegerea cuvintelor cheie pentru situl Dvs. este integrarea acestora in pagina dorita.

Aceasta din urma va necesita putin din talentul dumneavoastra de scriitor, insa efortul depus va merita din plin. Unul dintre principiile introducerii cuvintelor cheie, este ca pagina sa fie "comestibila" cititorului, insa tinand cont de faptul ca abuzul cuvintelor cheie poate indeparta utilizatorul de pe situl Dvs., pierzand simtul latitudinii de libera alegere.

Cea mai usoara si rapida metoda pentru verificarea efortului depus de dumneavoastra consta in folosirea unor unelte. Unelta "Analiza Cuvintelor Cheie" a fost creata in asa fel incat sa va ofere un raspuns cat mai variat in ce priveste componenta paginii.

Ai grija de densitatea cuvintelor cheie, ca ele sa aiba grija de pagina ta!